home sweet home .

hallådär, nu är jag tillbaka igen, saknat mig?

jag har iaf, saknat er en hel del, även om jag faktiskt har haft de sjukt bra!
Men jag hinner tyvärr inte riktigt dra hela storyn här och nu eftersom jag snart ska iväg och titta på mina underbara hff-brudar som ska spela korpen idag och krossa allt motstånd :) Lycka till brudar!!

Men jag ville iaf, säga hej och berätta att jag överlevt helgens skidåkning uppe i Tandådalen.
Det kommer nog att bli ett till inlägg sedan med lite bilder och grejs!

Jag måste också passa på att grattulera min lilla skethöna som fyllt 17 år nu också, LINN!
Grattis stumpan.

ajja, tror de är dags för mig att ge mig av, men vi hörs senare ikväll,
PUSS




ps, glöm inte att titta på "A lot like love" ikväll på 4:an (tror den är riktigt bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0