höjden av glädje .

tjingeling babes .

Nu har jag precis kommit hem från träningen i tipshallen, åh de var en skitkul träning idag. Vi hade först kvadraten, ajaxtriangeln och lite så. Sen hade vi faktiskt försvarsspel en mot en och två mot en. Fan va kul de var! För en gång skull får vi backar träning. Åh de var libb, linn, becka och jag som var backar mot resten i laget. Vi var grymma om jag får säga de själv, haha!

Resten av dagen har jag varit i skolan och spenderat med josse. Skolan var ganska lame, vi gjorde inte allt för mycket. Därefter drog joss och jag till A6 och skulle fönstertitta lite inte shoppa något åh för en gång skull lyckades vi. Detta beror på våran usla ekonomi just nu. Dags för lite jobb och spara pengarna känner jag!

Förövrigt måste jag säga att allt känns så himla bra, har inte ont i benhinnorna och träningarna går bra, skolan känns helt okej åh jag har
VÄRLDENS GOASTE VÄNNER!


tack till er alla, ni gör mitt liv så sjukt myket bättre.

PUSS





fotboll, höjden av glädje (träningslägret i Vrigstad 2008)

Kommentarer
Postat av: libbe

Träningen var helt klart en av dom bästa! :D

jätte bra kämpat <3

2009-01-16 @ 11:28:44
URL: http://libbejashari.blogg.se/
Postat av: Linn

alla var så duktiga, kändes bra :)<3

2009-01-16 @ 20:22:12
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0