förlåt .

jaa, så jävla dåligt är de. Min uppdatering är verkligen den sämsta.
Men det är så mycket hela tiden, hinner inte med, åh nu är jag hemma åh har ingen egen dator att sitta vid utan bara pappas, åh den är ju nästan alltid upptagen. Men jag lovar ska skärpa mig.

Iaf, det nya året har rullat på precis som jag hoppades, så de känns bra :)
Jag har varit nere i huskvarna lite och tränat åh umgåtts med mina underbaringar där nere.
Jag har även varit hemma en hel del, socialicerat mig med fröken olsson, sjukt trevligt alltid alltid!
Åh idag ska jag bara greja lite, fixa några jeans och en tröja som måste sys, börja packa lite kanske också.

För imogon natt drar jag, fjällen, skidor, snö, sol, kallt, stuga åh grejer som väntar. Vi ska nämligen åka till Tandådalen.
Riktigt roligt ska de bli, men kommer sakna alla,
nu måste jag gå, men vi hörs säkert något innan jag åker.

Pussss

Kommentarer
Postat av: libbe

Kul att du äntligen upptaderar :D Skriv oftare :)

ha de så skoj! <33

2009-01-06 @ 14:40:49
URL: http://libbejashari.blogg.se/
Postat av: Josse

Ha det så trevligt och hör av dej när du har tid:) <3

2009-01-06 @ 15:55:30
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0