festen .

shit, jag har ju glömt en riktigt viktig sak, FESTEN!

Den har jag ju inte haft en tanke på, jag kan ju börja med att säga att de var en hel del arbete som behövdes läggas ner för att få allting att stämma! Där skulle jag vilja tacka linn och ge henne ett stort kredit för, allt blev strålande bra åh de är till största del tack vare henne! Jaa, nu kan ni ju undra, men vadå gjorde du inget lr? haha, åh de har ni visseligen lite rätt i, lr joo, jag hjälpte självklart till, men de hade aldrig gått utan Linn och hennes grymma pojkvän Fredrik, stort tack!! Jag var med på ett lite hörn och försökte hjälpa till så gott jag kunde :D

Iaf, till festen, den var riktigt lyckat, de började med att folket började strömma in vid kvart i åtta när vi sagt tiden åtta, åh vi började få lite panik p.g.a. att inte alla saker var klara, men de löste sig så småningom.

Folket kom och vi var superduper nöjda med de mesta, fick mycket paket, whiiiiii!
Därefter var de upp på senen och hälsa alla välkommna, jaa va ska man säga, de gick väl som de gick, glömde bort hälften av vad ja skulle säga, haha!
Sen var de bandets tur att spela, grymt duktiga var dom och ett stort tack till alla :)
Det blev även tårta och grejer, bandet spelade en gång till under kvällen, åh humöret var på topp!

Jag vill bara tacka alla för de fina presenterna och för att ni gjorde våran fest så otroligt bra, TACK!

Självklart vill jag bjuda på lite bilder också, här kommer dom:


Birkagården, öxnehaga det var där vi befann oss

Förberedelser, linn blåser ballonger

Fredrik vilar

Jag förbereder

Ljudet strular lite

Inhandling

fixat mig lite

Festen kan börja (joss, linnea, martina)

Linn, Fredirk, Fritte

Elli, Emma, Matilda, Martina

snyggingar

Johan, Adam, Jag

folk

Jag och fröken olsson

underbara

vi hade riktigt kuuuul

toppen fest, toppen folk, toppen band


Alla fina paket, tack till alla, extra tack till kalendern, för dom som vill se den gå in på linns blogg:
linnheimdal.blogg.se


Vi tackar alla än en gång, underbart!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Linn

aw :) festen var faktiskt riktigt lyckad stumpan :) jag kllade på filmen dom spelade in, askul :)

tack själv, jag tror att det mesta var fredriks förtjänst att det funkade, inte mitt ;)

puss på dig och på oss. bästa :D

2009-01-24 @ 19:59:08
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: Adam

Det var riktigt kul! =) Väldigt najs att få träffa dig och Linn å resten av alla :) Pussen

2009-01-25 @ 01:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0