Bästa tisdagen .

Jag har haft en riktigt bra tisdag hittills. Även fast det är tisdag och vi går kl. 8:00 - 16:00 i skolan!
Dagen började med träning igentligen, men eftersom jag har ont i mina benhinnor så blev de rosenlundsbadet. Det var skönt att plaska lite i vattnet på morgonen. Josse följde också med för att simma eftersom hon har problem med foten.

Därefter blev de den efterlängtade frukosten, mums! Vi hade företagsekonomi som första lektion och information om valet inför trean, sedan Lunch som bestod av stuvade makaroner och köttbullar :)

Vi fortsatte dagen med psykologi och mental träning och avslutade skoldagen med idrott och hälsa. Sammarbetsövningar, riktigt trevligt för en gång skull!

Därefter gick jag och joss hem till henne och packade hennes väska, för hon ska nämligen sova hos mig inatt, mysigt!
Vi har träning ikväll vid 20:00 och sedan ska vi laga lite mat och käka, lr om de blir east end, vem vet!

Men nu undrar ni säkert vad de är för märkvärdigt med denna dagen, lr vad de är som gör den till den bästa. Åh de är på grund av alla mina underbara vänner som gör dagarna till dom bästa, speciellt josse som gör mig så hääääääääär GLAD!
Tack joss för du lyser upp min tillvaro, åh jag kan förstå om folk tycker vi är småknäppa men de är de som gör oss så speciella, åh de gillar vi!

Vi ses senare, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0