snart dags för träning .

nu sitter jag här åh bara väntar på att träningen ska börja. Idag blir de tipshallen åh de var riktigt längesen jag var med åh tränade där, så de ser vi fram emot.


Idag har jag gjort mitt företagsekonomiprov och de gick faktiskt bra, hoppas jag iaf. :)
Sedan så hade vi svenska åh engelska helt onödigt åh grymt tråkigt!
Därefter var min skoldag slut, åh jag följde med josse ner till willys för att inhandla cola light såklart, som vanligt!
Sedan när jag kom hem, satte jag mig och pluggade lite matte åh sen såg en film.


åh jaa, det är väl de som har hänt, helt okej dag. Men den kommer nog bli bättre efter träningen får vi hoppas på.
Tänk att de kan vara så otroligt roligt även fast man lägger ner så myket tid på de åh att de aldrig blir tråkigt!
Fotboll är precis dedär som man inte kan göra annat än ÄLSKA!



vi hörs, PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: josse

Jag kännde precis samma sak!! <3 Så får det inte gå till! <3<3

2009-02-19 @ 18:41:27
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0