måndagar, så meningslösa .

Nu sitter jag i datasalen i skolan och gör inte ett skit. Denna dag har verkligen inte börjat särskilt bra. Vaknade med sån jättehuvudvärk och halsont. Har hostat konstant hela dagen idag. Därefter hoppade jag in i duschen och fick näsblod. Jag som har haft de max 2 ggr under hela min livstid.
Men sen gick jag till joss och de blev lite bättre, där har ni en tjej som verkligen kan göra mig glad.
Fick frukost, åh nybakade mackor som josses mamma bakat, mums!
Första lektionen var företagsekonomi åh jag orkade verkligen inte jobba, så jag bara satt och slöade bort tiden, sjukt onödigt. Därefter var de lunch och de bjöds på potatismos och falukorv, yjuuuu! inget vidare.
Åh nu har vi ingen lärare på engelskan, bara en vikarie som kommer och går lite som hon känner.

Asså, kan måndagar vara mer meningslösa. Åh så kommer jag inte kunna träna ikväll heller, pga halsen. Jag som hade hoppats på att kunna komma igång med träningen igen nu, efter en lång period med skador!
Men de verkar som att ingenting vill gå min väg just nu.

Jag satt åh sa att jag nästan aldrig blir sjuk åh de verkar som jag får sota för de idag :/

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linn

krya på dig nu <3!

(och säg aldrig mer att du aldrig är sjuk) :)

2009-02-03 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0