Lycka .

jag är bara såååååååååååååååå glad!
Allting är så bra just nu, jag vet ine riktigt vart jag ska börja. ag har ju varit i Borås och hälsat på morbror, jätte trevligt. Fick även tillfället att se elfsborg spöa örgryte med 4-1 (träningsmatch) så de var riktigt roligt, men jag gjorde ju lite nytta också när jag var där nere. Bland annat så va jag hos deras sjukgymnast som kollade mina benhinnor åh jag fick lite nya övningar att börja med.

Åh IDAG ska jag äntligen få träna, men vårat lag har internmatch så jag ska dit och köra mitt rehabprogram åh sedan titta lite på dom. Ska bli roligt att se hur mycket bättre a-laget är i år. Jag tror vi kommer stå upp bra mot dom faktiskt.

Men inte nog med detta, igår förstår ni, då kom jag hem från borås med bussen runt 10:00 på morgonen Åh därefter åkte jag till lägenheten och bara slappade lite. Sedan ringde joss och sa att hon skulle till sin mormor och äta innan hon skulle komma till mig, jaha tänkte jag! Men de gjorde ju inget för Linn var ju redan påväg så hann sitta åh snacka med henne innan. Åh helt plötsligt när vi satt där åh snackade kom hon på att hon skulle hämta tyskaböker hos mojjo som var påväg till husvarna, konstigt tänkte jag men brydde mig inte mer om de. Så därefter så åkte hon, hon skulle även köpa mat så vi kunde käka något. Men de konstiga var att när jag ringde henne var de ingen som svarade, ringde säkert 10 ggr. Åh blev argare åh argare på att hon inte svarade.

Åh helt plötsligt ringer de på dörren, Jag öppnar!
Åh utanför ligger de 2 pizzor och ett kort som lyder följande:

Det är såhär. Att jag och Josse tycker om dig så otroligt myket, så vi har köpt pizza och dricka till oss!
Vad som händer ikväll har du ingen aning om. Inte än iallafall......
VÄRLDENS STÖRTA PUSS TILL DIG!

// Linn & Josse

Åh jag blev nästan lite rörd faktiskt. Sedan visade sig att de stod i min trappuppgång, haha!
Så vi gick in igen åh käkade god pizza från alexandras. Åh sedan tänke jag inte så mkt mer på de, utan vi hade hur trevligt som helst här, färgade josses hår åh grejjer när de plötsligt sa, Lina klä på dig vi måste gå nu, skynda dig!

Jag bara, vad är de nu som händer, åh då visade de sig att mina älsklingar skulle bjuda mig på bio :) visst är dom gulliga?! jag blev jätteglad.
"I taket lyser stjärnorna" såg vi och den var riktigt bra :D

Det finns inte ord som beskriver hur mycket jag tycker om er, men jag hoppas att ni känner de åh förstår. För min kärlek till er är enormt stor, vänner för livet finns de något som heter, åh i de här fallet hoppas jag de varar förevigt!



    

Världens största puss till er ♥


Kommentarer
Postat av: josse

Tycker om dej sååååå mycket och hoppas verkligen att du blev glad:) hihi <3<3<3

2009-02-12 @ 11:16:29
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Anonym

men då får du lova att inte flytta ihop med oss, då kommer det ju inte funka. haha ;)



världens största PUSSS

2009-02-13 @ 09:47:23
Postat av: josse

DAGS O BLOGGA SNART ELLER? :o ;) <3

2009-02-13 @ 13:31:43
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0