Ishockey .

hallå puddingar, nu har jag precis kommit innanför dörren.
Slutade precis, som ni vet är de ju tisdag åh vi får från 8-16 lätt längsta dagen, men idag var de inte som de andra tisdagarna en hel evighet innan klockan blev 16 utan de har varit en riktigt bra dag.

Speciellt idrotten sista lektionen, det var robban och andreas som skulle ha lektion, Ishockey på vapenvallen.
Åh de var bara Mathilda och jag av tjejeerna som var med från vår klass, de andra skulle göra arbetet.

Men trots de åh att vi hade ca. 10 killar som kunde åka skriskor åh vi som mjaaa kunde sådär gick de bra åhd e var skitkul. Spel nästan hela lektionen åh solen sken, Mmm då trivs man! Därpå blev de en semla också, mums!



Ajja, nu är de dags för lite psykologi innan träningen ikväll, de jag vill säga till er är: unna er en semla denna fettisdag :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: emily

Ja, jag älskar den foundation. Har köpt den flera gånger :p Den är ju inte dyr heller. Men jag tycker nog bättre om den röda. Men den jag har nu är jätte bra den med :)

2009-02-24 @ 18:48:01
URL: http://enligtemily.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: ja det har dom absolut.

Tyvärr inte vet inte riktigt om ja vågar tänk om det inte passar en osv, men skall göra det någon gång i alla fall.

Har du gjort det?

2009-02-24 @ 18:51:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0