HIF - cupen .

igår var en riktigt lång men bra dag.
Jag gick upp vid sex åh åkte till jobbet, jobbade enda tills kl. 3 och sedan snabbt hem och käka, duscha och fixa sig lite.
Sen kom hanna, jättekul att få träffa henne igen, var riktigt längesen. Vi gick ner och tittade lite på hif cupen som är en fotbollscup för seniorer som anordnas varje år. Ödeshög hade 2 lag med, åh båda gick vidare.
Vi åkte hem för att käka lite hos hanna och såg på filmen "ANGEL" lr jaa, en del iaf. Den var lite konstig måste jag nog säga. kanske berodde på att jag inte hann se hela, men Mjaaa, sådär!
Sedan åkte vi till sporthallen igen för att se semifimalerna och finalen sen så småningom.
Det var ett par riktigt spännande matcher och de gick bra för ödeshög.
Så sista semifinalen stod mellan ödeshög 1 och ödeshög 2. Det bästa ödeshöglaget vann såklart och gick till final mot turabdin (ett mjölbylag).
Ödeshög ledde med 2-0 då turabdin vände och de stod 2-2 vid full tid. Det blev förlängning där man spelar 4 i en minut sen plockar man bort en spelare och efter en minut till plockas nästa spelare bort o.s.v. Första målet vinner, åh så självklart kommer ett skott som oskar (målvakten) inte ser, åh ödeshög förlorar!

Men båda ödeshöglagen kom påde 2:a loch 3:a åh de är inte illa de inte.
Därefter gick jag hem och såg lite på tv med mamma och pappa. sedan var de sängen för min del runt 12 tiden!



HIF-cupen och dagen blev lyckad enligt mig, PUSS

Kommentarer
Postat av: Adam

Riktigt söt bild asså =)

2009-02-08 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0