hallå jaa .

sitter nu hemma och försöker plugga lite, har företagsekonomiprov på torsdag!
Helgen har varit rikigt bra, glömde ju att berätta för er om i lördags men de var trevligt faktiskt, mycket folk och bra musik, tyvärr har jag inte fått några bilder men de kanske kommer.

Igår kom familjen och hälsade på lite, så vi var på stan och shoppade även på ikea en sväng åh jag inhandlade en ny lampa till mitt fönster eftersom mamma tagit sönder den gamla. Vi var ute och käkade på Dragon också, mysigt!


Idag sov joss hos mig, mycket trevligt, så jag vaknade upp med hennes fötter bredvid mig, åh idag var vi så trötta att vi knappt orkade röra oss. Så de blev lång snooze innan duschen. Vi satt ju uppe med engelskaredovisningen till kl. halv ett igår eftersom vi som vanligt aldrig börjar med något i tid. Så kan ha berott på de. Men redovisningen är iaf gjord nu så de är skönt.

Iväll är de träning, styrka och löpning, ska bli kul faktiskt, sugen på att träna lite.
Men måste plugga lite nu, vi hörs sen. PUSS


Åh lilla linn är sjuk idag, så vill ge henne en krya på sig hälsning, vi saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0