Bra träning .

Precis hemkommen från träningen, idag var de tipshallen som sagt, riktigt kul!
Vi började med rektangeln som alltid därefter passövning, långa och korta åh sen någon ny passövning med en stor fyrkant åh passningarna kom kors och tvärs. Det blev lite skott också mot slutet och så avslutade vi med löpning 100% mot halva plan ett antal ggr.

Så de kändes bra idag tycker jag, benhinnorna som har gett mig grymma smärtor p.g.a. de nya inläggen har minskat ordentligt och nu är de nästan borta, bara lite blåsor på stortårna, men de kan jag lätt leva med :)

Blev också budad till matchen på lördag mot ormaryd, kul!
Men kan tyvärr bara vara med en halvlek för därefter blir de bowling med familjen och ut och käka, åh lördagskvällen avslutas med att stå i garderoben i folketsPark åt husqvarna damlag!

Ajja, nu ska jag hoppa in i duschen lite tänkte jag, ha de. PUSS


Josse är världens bästa ♥

Kommentarer
Postat av: josse

Jag är så jävla glad för din skull nu när allt börjar gå bättre igen :D Är du glad så är jag så nära glad man kan komma<3<3 Du är så jävla bäst! Finns ingen som är som du:D <3<3

2009-02-26 @ 23:02:42
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejj! Jag gillar verkligen din blogg! Vad gör du idag då? Kolla gärna in min blogg och komentera :)

2009-02-27 @ 10:38:18
URL: http://mariaamalia.blogg.se/
Postat av: eliiin

hallå där :) Jag är inte säker på om jag har svarat på din fråga en gång innan... mitt internet har krånglat lite.. men jag skickar iväg detta för att vara på säkra sidan!

Jag är inne på tredje året på gymnasiet där jag går frisör, jag har praktik på en salong som jag även extrajobbar på ibland :)



Pusss!

2009-02-28 @ 17:39:55
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0