äntligen freedag .

godmorgon.
äntligen fredag lr vad är de man brukar säga?
Vaknade precis av att mamma ringde och tyckte de var dags att gå upp nu, måste ju börja komma igång lite nu, har legat på soffan sen i tisdags nu och varit sjuk, men idag har vi ingen feber mer så de är bara att gasa.
Har ju inte varit utanför huset så ska börja med att gå till mormor och morfar en sväng och hälsa på se vad som har för sig. Därefter ska jag ner åh handla lite taco som bliir maträtten ikväll. Det är jag som ska vara kock, så då är de ju taco som gäller.¨
Jag måste ner och snacka med min chef lite också, ska ju jobba imorgon mellan 7-15 så ska förbereda mig lite på hur mycket det är att göra på morgonen när jag kommer och så, se om jag måste börja tidigare.

Men de ska jag nog klara av får vi hoppas på. Vi får ta en dag i taget och se vart vi hamnar. Jag ska iaf börj med att klä på mig, käka lite frulle och ge mig av utåt, kommer väl få en chock när jag kliver ut.
Här har jag legat under täcktet med ca. 27 graders värme och sen ska jag ut till minusgrader och SNÖ. De blir inte lätt för kroppen de inte!

Ajja, dags att röra på sig om jag ska hinna med allt jag har planerat, vi hörs, PUSS ♦

Kommentarer
Postat av: Linn

KRYA PÅ DIG ÄLSKLINGEN

2009-02-06 @ 23:16:02
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0