Anfall är de bästa försvaret .

Godkväll!

Kom precis hem ifrån träningen åh tänkte egentligen inte blogga, men libbe ville att jag skulle göra så de här inlägget är tillägnat åt henne!

Först åh främst vill jag börja emd att grattulera henne och Maria till en plats på Sanda elit nästa år, STORT grattis!

Därefter till träningen ikväll.
Det var väl kanske ingen toppenträning för min del, jag har ju precis börjat med inlägg, första dagen idag åh man kan ju säga såhär. Om jag har haft ont i benhinnorna innan så är de inget mot detta, smärta!
Men de är inget att göra åt bara att stå ut åh köra på. Jag ska fan ha en plats i start 11:an i år åh ska göra allt för att lyckas.
Vi hade roliga övningare annars idag, rektangeln, passövning både långa åh korta, spel på olika ytor och sedan spel med linje åh så avslutade vi med skott, åh de gillas!

En sak som verkligen inte har varit bra nu och som måste bli bättre är peppningen åh lagandan. Vi måste sluta klaga så mycket på varandra åh börja peppa åh tagga varann ist., Jag lovar de kommer ge mycket bättre resultat åh alla kommer känna sig mycket starkare åh gladare, så de är något vi får ta tag i åh jobba på!

TAGGET tjejer!

ajja, libb hoppas detta räcker nu är de dags för duschen,¨åh förresten Libb jag tycker om dig,
åh vi ska äga där bak i backlinjen i år!

Puss på er åh hade, bäst att sova i tid idag,
 föreläsning imorgon kl. 8:00 börjar egentligen 11:00


Libbes favoritsyssla under träningslägret i Gränna

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack så jätte mycket :)

snygg blogg!

2009-02-24 @ 22:25:36
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Postat av: libbe

För det första; DU ÄR DÖDENS! vilken hemsk bild ;)



Nu har jag ätit min semla (äntligen) sötiis..

Som fan att du ska ha en plats i start elvan, det kommer du ha faktiskt. Och vi ska knäcka allt och alla <333

2009-02-24 @ 22:44:12
URL: http://libbejashari.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA!

För det första; DU ÄR DÖDENS! vilken hemsk bild ;)



Nu har jag ätit min semla (äntligen) sötiis..

Som fan att du ska ha en plats i start elvan, det kommer du ha faktiskt. Och vi ska knäcka allt och alla <333

2009-02-24 @ 22:44:56
Postat av: SHORTY

sv; tack tack så mycket! :) kram ha en fin dag!

2009-02-25 @ 11:01:37
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: s

åh tack tack:)

allt bra med dej då?kram

2009-02-25 @ 16:52:23
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0