övningsköra .

brummmmmbrummmmm...

Nu är jag hemma i ödeshög igen och hälsar på familjen.
eller jaa jag är hemma för att kunna övningsköra lite.
pappa var nere och hämtade bilen i jkpg idag och så övningskörde jag hem.
motorväg första gången, spännande ;) haha!

Solen skiner också, åh de gillar vi, helt otroligt!
Jag som började ana att solen aldrig mer skulle komma tillbaka
så osynlig som den varit denna sommaren!
men tänk så fel man kan ha.


Imorgon blir de BORÅS och träffa morbror och linda.
stannar enda till lördag,
åh ska hinna med att:
* se elfsborg spela
* torsdagskvällar i borås
* fira pappa och linda
* shoppa

Ska bli riktigt kul. Sedan blir de hem och på söndag är de match, hemma mot serieledande Rödsle BK.
Blir tufft, men vi ska ge allt!
¨
PUSS


bilden är från träningslägret i vrigstad detta året, jag och Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0