Friidrotts VM .

Godkväll :)

Nu har jag och josse precis ätit tacos, mums! 
Träningen gick bra, först löpning sen fotboll med mkt passövningar och backlinjeträning. 
Imorgon är de match, Tagga!

Annars har dagen varit mkt bra, 
Inte ett enda moln på himlen heller, så vi har legat i josses trädgård hela dagen och stekt, riktigt kul att träffa sofia idag också! 
Hade mkt spännande att berätta och vi hade kul. 
Sen in till jönköping och hämta körkortsböckerna och betala körskolan och lite så. 
Så nu ska jag verkligen ta tag i teorin och körningen, så jag får körkortet när jag fyller! 

Nog om dagen. Imorgon händer mkt spännande:
Dagen börjar med,
* skola
* kort
* match
* till bella 

Nu ska jag färga håret på josse, vi hörs senare :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0