Vinst med 6-0 .

Heeeeeeeej :)
Jag kan bara säga såhär, åh som ni säkert förstår utav rubriken att jag är överlycklig!
Det är fantastiskt, men de är bäst att jag tar allt från början:


Jag vaknade upp runt 8 tiden hemma i Ödeshög, de blev en massa frulle för min del, gröt och grejer!
Mmm, jag sköter mig, jag vet haha...
Därefter blev de bilen med mamma och lillebror Daniel. Dunk i bilen hela vägen ner till Husqvarna, tagg!

Sedan var de samling pågång och jag fortsatte tagga tillsammans med laget! Vi hade riktigt roligt och kände att de h'r skulle bli riktigt bra!

Uppvärmningen gick också bra förutom att jag fick skringa och kissa 5 ggr, en aning nervös kanske, lr så är de bara allmänt fel på mig xD

Därefter dags för matchstar, första matchen i serien och den blev mot Landsbros IF.
Dörsta kvarten startade vi urkast, vi var tvåa på alla bollar och låg hela tiden efter.Men sen hände de något, alla fick energi och vi kunde dra igång de spelet som vi alla veta att vi kan spela. Det flöt på och målen ramlade in, i halvlek gick vi ut med 3-0 pelleponkens skräcksiffra! Han säger att de är de sämsta man kan leda med när man går ut i andra halvlek eftersom de är lätt att slappna av då och falla tillbaka.


Då bestämde vi oss för att visa honom att han hade fel och gav allt, där de visade sig att de visst går bara man vill!
Resulatet slutade 6-0!!
Åh jag vill ge alla ett stort beröm och grattis!
sjukt bra jobbat brudar, nu taggar vi match på onsdag mot HIS/MAIS.

HUSQVARNA FF, så mkt mer än ren folbollsförening!


Nya damtruppbilden 2009 (foto: torben)


helt okej tabell, haha!


over and out, LINA

Kommentarer
Postat av: libbe

Är det inte His/Mais vi möter? :D

2009-04-19 @ 20:39:01
URL: http://libbejashari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0