påväg till familjen Olsson .

Nu sitter jag färdigfixad och klar och väntar på att övriga familjen ska bli färdig någon gång så vi kan gå.
Vi ska nämligen till fam. olsson och festa till de lite, haha!
Lr jaa de ska bli trevligt iaf, åh jag är hungrig!

Får snart träffa hanna och de ser jag fram emot, vi ska väl träffa övriga folket därefter, dennis och co. haha!
Idag har jag jobba mellan 7-15 gick bra men var en aning segt, hade nästan inget att göra.

Åh imorgon är de seriestart, TAGGA!
zinken imorgon mot landsbro if, krossa!!!

Men nu ska jag bege mig, vi hörs hade PUSS




ps, solen skiner åh de uppskattas! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

hade varit så gött med en vinst imorgon :D:D

2009-04-18 @ 19:24:52
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0