måndag och studiedag .

Nu sitter jag hemma hos josse och väntar på att hon ska göra sig färdig snart, vi tänkte dra in till stan en sväng och se om vi hittar något rolig. Där ska vi förhoppningsvis träffa Linn också :) trevligt!

Jag har sovit här inatt, och vadnade runt halv 8 av att Isak josses lillebror kröp ner vid mig under täcket, hah! sötare unge får man leta efter, så nu på förmiddagen har vi varit barnvakt åt honom, lagat frukost, kollat barnprogram, hoppat stutsmatta, matat kaninen, spelat fotboll och lekt i sandlådan. Man kan väl säga såhär, att de var längesen jag lekte så här mycket och skrattade ska vi inte prata om!

hahahaha, ajja nu är hon klar, så nu ska vi snart gå, hörs senare, PUSS



förresten, träning på gräs ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0