laddad för uppdatering .


hallå mina underbaringar .


Förlåt för att min uppdatering har varit så jättekass,, men de beror på att jag inte riktigt har orkat ta tag i de, men nu ska ´de bli ändring på den saken!

Jag tänkte börja lite med att berätta lite om träninglägret!

Vi har haft de jättebra, vädret, planerna, stämmningen, tjejerna, tränarna, lekarna, maten har varit super :)
Egentligen finns de inte mkt att klaga på ska jag säga, men här kommer storyn iaf.

Fredag:
Jag hade en lektion i skolan p.g.a. att vi skulle åka vid 14:45 ist för 15:15 så jag gick iaf på matten till skillnad från joss. Hon orkade inte ta sig upp ur sängen, åh tog en extra lång sovmorgon. Jag gick till henne därefter och vi hoppade studsmatta för första gången i år faktiskt. Jag fick träffa josses grymt söta lillebror med åh vi hade trevligt i solen. Därfter blev de pizza på alexandras för bara 45:- de var erbjudande den veckan. Åh vi känd eväl att vi inte orkade ta tag i att laga mat, så de gick bli så.
Iaf, därefter hem och packa ihop de sista åh ge sig av mot vapenvellen!
Där var de redan folk som anlänt, trevligt tycke vi. Så vi hoppade in i pelles bil, jag, joss, linn och libbe. Åh de bar av mot gränna! 
På bilvägen dit blev de dunk med pelles kassa dansbandsmusik och vi fick även reda på att vi skulle bo i den bästa stugan
Jag
Josefine
Alexandra
Libbe
Amanda
Linn

Kunde inte bli bättre, solen strålade och vi kom tillsammans!
Väl framme i gränna fick vi stugan och började packa upp och bädda och sånt, för att vänta på att de andra skulle komma.
Vi hann till och med upp till ica för att handla lite frukt som vi skulle ha innan träningen som väntade.
När alla väl hade kommit var de dags att byta om och bege sig till färjan för att åka över till Visingsö (öa som alla säger)
Det var en bit upp till planerna så vi löpte upp!
Där vi hade vår första träning, gick väl sådär måste jag nog erkänna, alla var lite småirriterade lr nått, jag vet inte vad. Men pelle skulle förklara en övning och krånglade till de en hel del, åh vi andra fattade ingenting och ifrågasatte hela tiden, så de blev en hel del diskusioner den träningen!
Väl hemma i gränna igen blev de mat, åh de var efterlängtat!
Senare under kvällen blev de lite musik i stugorna och ett antal skratt innan vi somnade vid 4 tiden.

Lördag:
Vi vaknade väl runt halv 9 lr nått för att käka frulle innan färjan gick vid halv tio. De var en aning segt i vår stuga måste jag erkänna, alla var lite slitna från dagen därpå. Men efter några skratt så var vi på topp igen, våran stuga var som vanligt sist att anlända till färjan, men vad gör de. någon måste ju vara de, lr vad säger du Amanda. Som aldrig fick tid att uträtta behoven!
Vädret var steeeeek hela lördagen och vi hade två träningar. Vi åkte färja, tränade, solade, käkade, skrattade åh de kunde nog inte bli så mkt bättre. Spelade även en halv match mot a-laget där vi gjorde riktigt bra ifrån oss. KUL! åh bästa dagen helt klart!

Söndag:
Min hals hade fuckat upp totalt, så eftersom de var match som väntade fick de bli att ställa in den för min del tyvärr. ;Men de andra var laddade och vi packade in väskorna i bilarna städade stugorna och gav oss av mot vapenvallen där hovslätt och våran gamla tränare Idde väntade! Tyvärr gick matchen inte lika bra, förlust med 3-0 men jag tror vi var lite slitna.
Dagen slutade med att mamma och pappa kom för att hämta hem mig, hahaha!
Åh då hade jag inte många toner kvar, halsen var helt förstörd åh jag kunde inte prata, men de kanske var bra, så mkt som jag tjatat denna helg!


Ajja, jag mäste säga att de har varit hur roligt som helst, jag skulle ha kunnat stanna flera dagar till om de bara var så, alla människor som jobbat runt omkring detta läger, tränare, torben, lasse tusen tack! De var sjukt roligt!

Men jag måste tacka dom som bodde i min stuga lite extra också, för ni är så jävla braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3


hade, PUSSSSSSS



Lite bilder från lägret kommer här:
































PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Linn

glad att jag har dig <3

2009-04-08 @ 20:47:07
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0