Husqvarna FF, åh vad jag trivs .

hallå alla favoriter, hoppas allt är bra!
Idag är de faktiskt riktigt bra för min del, jaaag börjar känna glädje igen.

Kan de bero på att serien börjar på söndag?
Jag tror faktiskt de.

Idag var de skola som vanligt men allt vad de innebär, jaa just nu är de väl mestadels läxor och prov på programmet!
Därefter hem, plugga företagsekonomi, åh sen kom linn och hälsade på tillsammans med fredrik, jättemycket trevligare än att sitta och plugga. Åh jag fick ett trevligt avbrott!

Därefter var de ner till vapenvallen vid kl. 18 där de var dags för fotografering, på med resestället och så kör vi!
A-laget har ju alltid sån tur och hade fått sina nya fina träningsställ medans vi fick ha vårat gamla eftersom vi fortfarande väntar på våra, haha! För hoppningsvis blev kortet bra, men man kan ju aldrig veta riktigt säkert!

Sedan byta om och tagga träning på GRÄS!
lr jaa träning och träning, vi skulle ju spela mot a-laget :)
Så de blev uppvärmning och grejer, kändes tungt att gå från konstgräs till vanligt gräs, men de var kul!

Matchen började och jag tyckte vi stod upp bra och kämpade var bara förnamnet, de var inget litet slit där bak i baklinjen, så jag vill ge oss ett plus, haha! Vi spelade 2*30 min och i slutet fick jag hoppa in en stund med a-laget de hade ingen högerback, så de var en ny upplevelse, åh den är svår att beskriva kan jag lova!
De enda ordet som kan beskriva en liten del av all glädje är LYCKA!

Idag fick jag tillbaka min glädje för hur roligt fotboll verkligen är, när solen skiner, laget är på topp, tränarna berömmer och vanligt gräs under dojjorna :) livet leker!

Därefter lite snack med pelle och tomas åh de uppskattas verkligen från min sida, alltid lättare att ta till sig och veta vad man bör tänka på när ni är där och coatchar, TACK!

Nu ska jag duscha lite och sen är de plugg resten av kvällen som gäller för min del, åh de blev träning imorgon också.
Sotarvallen (gräs) mellan 18-19 taggggggga!

Åh seriestart på söndag 19 april   nu kööööööööööööööör vi brudar!

HFF, när fotboll är som bäst :)


bilden från 2008, nya bilden kommer förhoppningsvis snart!

Puss // LINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0