En riktigt trevlig påskhelg .

LÅNGFREDAGEN:
Yes, det var långfredag och jag började med att spendera dagen i Ödeshög. Det vra ju trevligt det också men hade ju varit där hela veckan ¨så de var skönt när vi väl åkte till huskvarna! Åh där jag blev varmt välkommnad av josse som kom direkt till mig :) Sedan var de full rulle hela dagen, vi var i stan och skulle handla men de var stängt så vi skulle åka upp till a6 men vi hann inte för de gick inga bra bussar så de fick bli maxi. Josse skulle inhandla strumpbyxor, haha! Så vi fick helt enkelt gå dit, där vi kom dit kom linn och mötte oss, hon hade jobbat! Vi handlade också lite grillgrejer för vi bestämde oss för att dra in till vätterstranden och grilla med grabbarna eftersom vädret var underbart!

Så de blev de, åh kvällen blev riktigt lyckad och avslutades hos Albert sen!
Jag fick också besök av mina älsklingar från Ödeshög, jättekul :)

Lite bilder från kvällen:















PÅSKAFTON:
Jaa, dags för påskafton och jag vaknade upp med mina absoluta favoriter, Josse och Linn såklart!
Därefter åkte linn och jobbade och josse och jag fortsatte att ta de lugnt, därefter åkte vi och hadlade mat och lagade till lite taco. Henke kom och smackade lite också, därefter färgade jag hans hår åh de blev riktigt bra!
Därefter gjorde jag och josse oss iordning därefter blev de fest!
Jag säger bara de, sjukaste kvällen på länge.

Kommentarer
Postat av: Linn

<3<3<3!

2009-04-12 @ 21:36:37
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: josse

Bästa helgen med bästa flickorna:D <3<3<3

2009-04-13 @ 00:41:39
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Liene

jättefina bilder:D

kram

2009-04-13 @ 11:42:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0