we can make it if we try .

halloj .
Nu är jag tillbaka igen :) härligt!
dagen har varit följande:
Vaknade av väckarklockan i morse, inte lika kul.
Blev jobbigt att gå upp, men de gick.
Sen var de dags för skola igen, som vanligt, men gick bara till ett idag,
efter det åkte jag med Sofia in till stan och shoppade lite,
hittade en festblåsa och ett par chinos :) nice! så attans nu är pengarna slut igen .
Linn du måste lära mig shoppa på rean nu asså :) hehe!
ajja, nu är det dags för lite käk, sen blir det ner och träna på vapenvallen en sväng,


Kommentarer
Postat av: Linn

jävlar, OM jag ska ;)

du & jag tillsammans på jkpgs shopinggator. ojoj.

2008-09-22 @ 22:00:21
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0