Mys lördag .

hej babes.

hur är det med er?
hoppas det är bra med er, här är det bara bra måste jag säga!


Dagen började med att klockan ringde kl. 7 och väckte stackars mig, sen upp och äta en snabb frukost, fyy det är inget vidare gott att äta när man är så trött så man knappt vet vad man heter. Iaf så efter det tog jag cykeln ner till bynn (the big city) och ner till frissan. Äntligen snygga till dillen, det var ett bra tag sen nu.. Åhhhh är det inte aldeles underbart när man får gå till frissan och bli ompysslad. Jag bara älskar det! så där fick jag spendera en hel timma i himelriket. Om jag får säga vad jag tycker så var det en perfekt start på dagen. Därefter följde jobb på lysing med ullebulle åh lille åke, tss! aldrig fel. slutade vid tre och kom hem och pratade lite med mamma, sedan kom fröken olsson ock hälsade på. Så jävla kul, det var ett riktigt bra tag se´n vi sågs nu, så det var skönt att få prata av sig lite. Du är underbar bruden!! Sedan skulle hon dra hem och då var det perfekt, för mamma hade precis lagat färdigt lite mat. åhh det blev lövbit med klyftpotatis och det är ju aldrig fel. guu va gott! Så mamma och jag satte oss ute på altanen och tände lite levande ljus och bara njöt av det goda, riktigt myspys.. Sedan blev det lite svenssonsvensson på tv:n.. haha tröttnar aldrig på alan svensson, han är bara för underhållande :) Åh nu har pappa och daniel med kommit hem och ätit lite.. så ikväll blir det en riktig familje kväll med mys framför tv:n ..

så slutet utav dagen blir att slappa framför tv:n med familjen, tänkte se "the heartbreakers" tror jag har sett den innan, men den var faktiskt riktigt bra, så då gör de ju inget att se den igen. (rekomenderas)

Söndag följer med sovmorgon framför allt, sedan hoppas jag på att mamma kan stjutsa ner mig skapligt till jkng så jag kan hänga på linn gullet och kolla på handboll, ennes pojkvän ska spela. Åh det är ju klart man inte vill missa en dag med toppentjejen. Efter det blir det nog en del plugg tror jag, har en hel del att göra i svenskan, usch! att jag alltid ska göra alla mina arbeten i sista stunden, trött jag bli på mig själv. Vf inte bara ta vara på lektionerna? Men då finns det ju så mycket trevligt folk runt omkring som man vill prata med, åh såklart prioriterar man det istället. ajja så kan det vara! Åh det är väl kanske så det ska vara också..

Men nu har jag inte tid mer, ska umgås med mi familia lite, men ha de

pusss på er!

en extra parantes bara: (damfotboll, husqvarna FF)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0