Fredagsfräckisar .

Kusin min visade några roliga fräckisar som jag bara var tvungen att visa er :


* Dom hade träffats ute på krogen,och han hade hängt med henne
hem,och hade haft mysigt hela natten mellan lakanen.
-På morgonen sitter dom vid köksbordet och fikar.
-Vad det Göran du hette?
-Jamen,och du hette Karin.
-Karin:Kan jag få gissa vad du jobbar med?
-Göran: Det kan du aldrig gissa.

Jag tror du är narkosläkare.
Hur tusan kunde du gissa det,säger Göran.

Jo,för i natt kände jag ingenting.
_______________________________

En ung söt tjej kommer fram till herr Andersson som jobbar i tygaffären. Hon frågar herr Andersson vad tyget hon håller i kostar, hon ska nämligen använda det till en ny klänning.
- Bara en kyss per halvmeter, säger Andersson.
- Ok, jag vill ha 5 meter säger tjejen.
Upprymd och glad sätter Andersson genast igång att mäta upp tyget, för att därefter packa ihop det till ett paket.
Tjejen tar paketet och vänder sig sedan till en gammal man vid hennes sida och säger:
- Farfar, kan du betala?
_______________________________

Han tittar på pusslet på bordet och sen på kartongen och säger: "Ok,
för det första så kommer vi aldrig att kunna lägga klart det här och för
det andra tycker jag att vi ska lägga tillbaka alla Kellogs Frosties i kartongen."
_______________________________


Den ännu ogifta kvinnansatte in en kontaktannons som löd:

Söker en man som inte slår mig, som inte lämnar mig och som är bra i sängen.

Efter några dagar knackar det på dörren , utan för sitter en man i rullstol utan varken armar eller ben, och säger:
-Jag är din dröm man, jag kan inte slå dig för jag har inga armar, Jag kan inte lämna dig för jag har inga ben.
-Men är du bra i sängen då? frågade kvinnan.
-Hur tror du jag knackade på dörren, svarad han.

______________________________


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0