Praktikvecka 43 .

shulululu .

hur är de med er?
Här är det alldeles toppen. Känns som jag verkligen har hittat hem, haha!
hem och hem är väl lite fel att säga, men jag trivs sjukt bra här iaf.
Är så att jag är i Borås nu för dom som inte vet. Ska vara här hela veckan
och praktisera på IF Elfsborg. Min morbror är tränare här, så är med honom
och ser på träningarna och uppläggen, träningarna, matchen o.s.v.
Just nu sitter jag på kansliet med en massa andra härliga lirare och
snackar fotboll en hel del och skriver upp en massa övningar.
Det är riktigt roligt att kunna se hur ett elitsatsande lag går tillväga och
arbetar.

Ikväll är det match iaf, hur kul som helst!
Då är det dags för IF-elfsborg - Trelleborg 19.45
En sak är säker, jag kommer vara där och följa varje minut!
Om elfsborg vinner går de upp på samma poäng som kalmar har och lägger sig på delad serieledare, spännande!

Ajja nu har jag inte tid längre ska hjälpa till med lite förberedelser inför matchen ikväll,
ciao.

ps. Elfsborg - Sveriges bästa lag!


Kommentarer
Postat av: libbe

fasen vilken tur du har asså!

kommer du se flera matcher också? :D

2008-10-21 @ 16:27:43
URL: http://libbejashari.blogg.se/
Postat av: Linn

vänta bara, jafg ska också prata med svensson en vacker dag! :D

2008-10-21 @ 21:56:38
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: lina

Till....



libbe, tyvärr har de bortamatch nästa mot götborg så kan inte de, men hade varit roligt!



linn, det tror jag också, stå på dig! :)



2008-10-22 @ 09:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0