hata matte .

ursäkta mig men har matteprov i morgon och kan typ så hääääääääääääär lite.
Bara för att man får alldeles för lite tid på sig att gå igenom alla saker till provet.
Vissa lärare verkar verkligen inte bry sig ett skit, åh sånt stör mig!
provet i morgon kommer ju inte gå något vidare, men har suttit på alla himla extra
matte som finns och har verkligen gjort allt jag kan, om de skiter sig i morgon,
då vet jag någon som inte kommer vara glad kan jag lova,
seriöst vem behöver kunna massa x, y, z, b, a, m, k bla,bla,bla och sånt?!

det var allt från mig, pussssss*



Kommentarer
Postat av: linnea

kan ju avslöja att det finns en tjej som har panik inför imorgon! :S

2008-10-16 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0