bättre än förväntat .

halloj .

Hur är läget?
Här är livet på en pinne va!
Men nog kallpratat nu till de riktiga grejerna.

Igår var det fredag igen, härligt!
Men det blev inte vilken fredag som helst, utan vi skulle fira denna skönhet som fyllt 17år:



Det började med att vi hade bestämt att bara hon och jag skulle vara här, och mysa se film och lite efter sanda träningen. (trodde hon jaaaa) men så blev det verkligen inte. Jag hade helt andra planer.
Hon fick ett sms en halvtimme innan hon skulle hit ungefär där det stod att hon skulle ta på något snyggt och snabba sig hit. Väl hemma hos mig satt jag uppklädd helt som vanligt (så godd jag kunde iaf) och bara tittade på tv. Vi satte oss vid datorn oh glodde lite för att låta tiden gå. Under tiden var Linn iväg och köpte läsk.
Sedan knackade det på dörren och linn kom, då var det snabba puckar på med kläderna och så sa vi att vi skulle ner till "hemma kväll" och hyra film. Men så var det ju inte rikitgt. Vi satte på josse ögonbindel och  gikupp till buss 13 som vi skulle åka till Bella med.  Där hela gänget var samlat! När vi öppnade dörren och tog av ögonbindeln blev det en härlig allsång utav "ja må hon leva" .. underbara snämmor , tsssss!
Sedan blev det smarrigt med taco och lite paketutdelning, trevligt!
Därefter bar det vidare till Torpa och en fest med massa friidrottare, därefter en sväng förbi McDonalds på vägen hem.

En riktigt lyckad kväll, Åh Josse hoppas du blev glad och hade kul, för de hade iaf JAG!


Lite bilder får jag väl bjuda på också:

   

  

 

 
 
 

Tack för en toppen kväll, ni är underbara!!!


VI KOM, VI SÅG, VI SEGRADE!

Kommentarer
Postat av: Linn

kvällarna blir bara bättre och bättre. underar just hur studentkvällen blir om ett och ett halvt år om det fortsätter såhäääääär :D <3

2008-10-05 @ 11:46:23
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: lina

jaa, åh jag är så otroligt glad för att jag får vara en del i allt detta, tack ni är verkligen underbara <3

2008-10-05 @ 22:57:40
URL: http://linawettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0