trött .

Nu sitter jag här själv i min lägenhet och ska försöka ta tag i de sista plugget inför provet imorgon, företagsekonomi jippi! 
Idag gick vi bara till ett i skolan, skönt. därefter blev det gymmet med linn, joss och sofia.
Sånna biffar vi kommer bli, haha!
speciellt tack vare hannus hjälp. Idag fick vi riktigt proffs hjälp, åh rättade till våra misstag och så.
Så frivändningarna blev riktigt bra idag,
så det blev ett 2 timmars pass idag, fattar inte hur vi orkade.
Men det känns i hela kroppen kan jag lova er, pjuu!
Orkar knappt lyfta en fot, åh imorgon är de badminton, racketcentrum på programet,
kommer ju gå runt där som en tant imorgon, haha!
Nej, nu ska vi inte vara sånna, kommer nog bli skitbra de också, ska ni se :)
Ajja, efter de blev de lite plugg med sofia, joss var här och höll sällskap också, trevligt!



Men måste gitta, hörs pusssss*

Kommentarer
Postat av: Annaaa :)

Lina din buse jag visste inte att du hade blogg :D

2008-11-17 @ 20:30:48
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/
Postat av: mathilda

är nog dags för lina att sova när hon inte längre vet vad det är i för ämne hon har prov i imorgon.haha

2008-11-17 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0