Onsdag .

Hallå folket .

Läget?
Här det bara bra, har både överlevt naturkunskapsprovet och resultatet på matteprovet innan lovet!
Så det måste väl vara ett gott tecken?!
Kan väl kanske inte påstå att naturkunskapen gick toppen, men glarade godkänt får man väl hoppas på iaf.
Sedan matteprovsresultatet, som jag verkligen trodde jag skulle få ig på.
stod det VG!
Höll på att falla av stolen, hur kan man göra en sådan missbedömning då?
Det enda jag tänkte var, de är inte sant, kan inte vara mitt prov, men jodå!
Såå de är bara att tacka och ta emot.

I morgon  är vi lediga p.g.a. att utbytesstudenterna ska åka till göteborg med våra lärare, skönt!
Så tror de blir stan en sväng imorgon, se om man hittar nått snyggt!
Sen är de fredag igen, fooort går de minsann!
Åh då är de partaj som gäller, wohooo.

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0