Internet krångel .

hallå mina älsklingar.

Hur är de med er en dag som denna?
Med mig är det väl sådär, eller jaa deet är väl bra bara att vissa saker inte riktigt går som man tänkt sig. Exempelvis gårdagen.
Fick jag en snöboll i facet, jaa visst låter de töntigt men den var en aning hård, fick den rakt i ögat och näsblod på köpet. så blev tvungen att åka och kolla upp så jag inte skadat hornhinnan, men som tur var var de ingen fara. Men såg inte speciellt vacker ut direkt. Tyvärr tog jag inget kort så ni kunde fått se. (ps. de va tobbe som kastade) haha

Ajja inte nog med detta, nu har internet laggat också, så det är därför min uppdatering inte är den bästa, hoppas ni har förståelse för detta, jag ska göra mitt bästa :)

pusss 


Kommentarer
Postat av: Linn

jag som hade velat se blåiögatlina. hihi :)

2008-11-29 @ 23:35:21
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0