helgens äventyr .

joss tyckte det var dags för en uppdatering nu, åh de håller jag nog med om, var ett tag sen.
helgen har varit riktigt bra, över alla förväntningar faktiskt, rikitgt kul!

började med en ledig fredag, ingen skola!
hur skönt som helst, bara massa chill.
Därefter lördag var de jobb, sen kom fam. olsson en sväng och efter det drog jag och hanna till johan där jag träffade alla gamla underbara vänner, därefter vidare till Å-vallen.
Åh om jag ska vara riktigt ärlig trodde jag det skulle bli skit av alltihoppa. men icke,
det blev riktigt kul, mycket folk, åh bra musik.
så de blev skaka rumpa, äntligen!
längesen nu.
Sedan idag, söndag
har jag varit och tittat på bror min när han spelat innebandy, riktigt bra var dom.
sent tränade jag lite med mitt gamla lag också, när jag endå var där.
kulkul, inomhus också, de var ett dag sen!
Sedan åkte simon med oss ner till jkpg igen åh nu sitter jag här och myser :)

Bra helg med andra ord!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0