stress stress .

tjohoo .

vilken dag, vaknade jätte sent i morse så fick bråttom till jobbet, jag som skulle duscha, städa, äta, packa och massa. men blev inget med den saken. Väl på jobbet började det i ett lagom tempo tyckte jag och de kom trevliga gäster och fikade lite. Men när klockan blev fyra och jag skulle bli ensam, klart att det börjar strömma in fullt med folk och det ringde i telefonen, konstiga beställningar och grejer, ställa frågor som inte jag kunde svara på. Bara till att ringa chefen och fråga. haha! efter sådär en tre, fyra samtal till chefen och sallader i massor var det dags för stängning. Fram med skurmoppen, jippi yeii! När man äntligen var klar med det var det bara hem snabbt och byta om för sen blev det upp till spåret och springa ett par varv, men de gick riktigt bra idag, benhinnorna känns bra och det har de inte gjort på länge, så de är ett plus!
kom hem efter sisådär en timme, och mamma lagat mat. Satt perfekt! en hopp in i duschen och fräschade lite, och nu har jag packat så de står härliga till eftersom jag inte hann det i morse. Ska ju åka till Halmstad me friendsen i helgen, rikitgt kul.

Kan ni tänka er, bo i tält och grejer, åh de ska bli regn hela helgen och vårat tält kommer stå i vatten, men vet ni man får tänka så om man vill, men jag gör de inte, vi ska ha kul endå. riktigt kul!! 

                                                                          

aa, man kan säga att dagen har varit fylld med både det ena och det andra, och jag känner mig ganska trött så tror det är dags för mig att hoppa ner i sängen och sova lite. men vi hörs väl i morgon :)

mys på er,


Kommentarer
Postat av: dea

ha det bra i halmstad ;)

2008-07-17 @ 00:11:20
URL: http://deajashari.blogg.se/
Postat av: Hansen

Haha, vi klarade oss fint ju med regnet ju :). Tack vara far din ;)

2008-07-20 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0