jobb,jobb,jobb i värmen + försmak utav helgens aktiviteter .

tjoooooofräs .
Hur är läget tuffingar?
Med mig är det super, helgen börjar ju närma sig och då blir det bara festligheter :)
Då ska jag besöka frööken Heimdal och sova där, vi ska bara umgås och mysa hela tiden(förstår att ni blir avundsjuka, men om ni har tur så kanske kameran hänger mä, så ni får nog se vad som händer framöver mä ska ni se) , sen blir de ju att dra till atlantis och duscha lite också Ir hur linn? :) Efter det blir det mach på söndag med B-laget mot his/mais borta, det ska bli såååååå roligt, första B-lagsmatchen sen min skada med benhinnorna, så känner mig taggad som fan!! Ajja, de va helgen de, inte riktigt där än. Det är ju bara torsdag vad jag vet!
Dagen har sett ut följande:
Vaknade av väckarklockan i morse, något jag avskyr, för det var jobb som väntade, upp och tog en snabbdusch och iväg. Så fort jag kommer fram till jobbet ser jag en lång kö som slingrar sig ut ifrån våran dörr och ut på gatan. Jag suckade och förstod att det skulle bli mycket att göra. Så såg det ut nästan hela dagen, så har slitit häcken av mig i dag, med att packa kakor, vara trevlig, ta emot beställningar, plocka disk, torka av bord, göra mackor/sallader, städa ...... behöver jag fortsätta?! tror inte se, hoppas ni förstår vad jag menar, måste säga att det var en lättnad när klockan slog fyra och jag fick gå hem :)
 Sedan har resten utav dagen varit helt okej, har solat lite och Hannisson har varit här en sväng och hälsat på, alltid lika trevligt!
men hörrni nu har jag inte tid att sitta här längre, har lite att greja med innan jag ska gå och lägga mig och ladda batterierna inför morgondagens jobb :) ha de alla hotties!!

Pussssss


Kommentarer
Postat av: Linn

atlantis är bästa, own them much ;)

tack för den fina helgen gumman.

2008-08-04 @ 23:45:12
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0