söndags special .

hallå jaaah!

Hur är läget? Men mig är det finfint :) Kom precis hem från tipshallen, har varit där och spelat korpen med laget :) vi vann faktiskt båda våra matcher. Första mot GILF med 3-1 och andra mot HALLBY med 9-1, åh jag gjorde ett mål. Det var riktigt roligt! kul att de blir lite matcher nu på försäsongen också, åh inte bara träning!

Resten av dagen har varit följande:
Vaknade upp hemma hos familjen, mys!
Åh min faster och farbror var och hälsade på också. riktigt roligt :)
Så vi satt och umgicks lite, sen pluggade jag lite på naturkunskapsprovet som är de sista innan jullovet :) haha! så skönt ska de bli. Därefter åkte jag med dem när de skulle åka hem till skåne, så åkte jag till huskvarna. Jag hann inte mer än hem förrsen min lilla plutt (linn) ringde, åh frågade om jag skulle med och julhandla lite, åh jaa de lät ju trevligt, så jah packade fotbollsväskan och gav mig av. Det var ju julöppet på stan! När jag kom fram var väl klockan 10 i 4 lr nått sånt, sen var linn hungrig så vi gick och käkade på donken,

 

Åh när vi kom ut därifrån var klockan sådär ca. kvart över 4. Åh då var vi sugna på att shoppa, lr jag iaf, linn hade ju shoppat en hel del innan jag kom. haha, sen upptänker vi att affärerna är stängda, såååååå typiskt oss! så de stängde 4. åh vi drog till a6 ist. fick vänta en halvtimme på bussen först åh sen tog vi trean mot a6. När vi kom fram gick vi dirr in på skopunkten och kollade lite,

åh då kommer signalen "dudurututuuuuuu klockan är nu 16:50 a6 stänger om 10 minuter."

Kan ni fatta eller, åh va arg jag var! så vi hade åkt enda dit i onödan. Ajja, vi gick ut från skopunkten och tänkte att vi hade en halvtimme innan 13 gick till tipshallen så vi gick till coop och köpte en banan. När vi stod i kassan hade vi tio minuer på oss innan bussen gick. Så vi skulle gå igenom a6 igen och ta bussen, tror ni inte att de stängt alla dörrar så vi inte kommer igenom, åååååååååååååååååååååååååååååå! 
Då blev de kaos kan jag lova, så vi fick gå hela vägen runt a6 och sedan springa när vi såg bussen komma, som tur är så hann vi. pjuuu! de var på håret. 
Men som tur är slutade dagen bra och vi vann våra matcher sen! 
såå, de var ju bra iaf.  

 

Nu ska jag dra mig åh se klart wallander hemligheten.
Berättar om kvällen på min födelsedag som jag tillbringade med mina underbara vänner :)


PUSS •


Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha. bara du och jag :)

går det bra om jag copy och lägger in på min? du skriver så himla roligt. jag garvar sönder. :D

2008-12-15 @ 20:13:02
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0