pain .

heej mina älsklingar .

hur mår ni? Jag hoppas verkligen det är bra :)
Här är de väl sådär måste jag säga. Jag försöker verkligen att vara positiv för de mesta lr jaa, i de flesta lägen. Men ibland går de bara inte.
Nu är de mina benhinnor igen. Vi har ju kommit igång med träningarna, åh det har varit otroligt roligt! Verkligen kännt att jag är påväg tillbaka nu, och att år 2009 kommer bli bra för min del och att ja förhoppningsvis kan spela lite av matcherna i sommar. Men så fort jag börjar tänka så, är de som en röst inom mig säger att de inte går och mina benhinner börjar krångla igen. Jaa, nu blir jag så trött på de. Orkar inte! Den här gången har jag ju gjort allt jag kan och har blivit tillsagt att göra. Mer vad hjälper de, nu har jag så ont när jag går också. springa går bara inte!

Men jag tänker fan inte ge upp, hoppet är de sista som lämnar mig!
Jag ska komma tillbaka, de är bara frågan om när :)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0