måndagen avklarad .

yes, nu ä jag här igen, åh ar precis ätit mat, åh lagade faktiskt lövbit med klyftpotatis och bearneasås, mums! Sedan har denna dagen varit lie speciel faktiskt. Bruka ju bara ha två lektioner på måndagar och ganska så chill, men inte idag inte. Det började med att jag kom till joss och att hon försovit sig, haha typiskt henne :)

Därefter skolan, gjorde inte mkt på företagsekonomin mer än att sitta och prata bort tiden, därefter lunch och sedan engelska. Vi fick skriva julsagor och så fick jag reda på svenskaprovet som vi hade om shakespeare, fick faktiskt MVG på de. Åh har jag berättat att jag fick MVG på matteprovet också, iaf jag gör de nu då! Helt sjukt, men de känns bra.

Därefter hem och plugga lite naturkunskap,sen kom linnsan åh vi käkade lite gröt. Därefter skulle träningen redan börja 4. så vi gick bort till sporthallen, där det  blev test som beeptest men de var något annat, tror de hette jojjotest lr nått sånt. ajja fick iaf. 14.2 på de. så de var väl helt okej :)

Sen var de styrketräning i en timme också. Så nu känner jag mig helt död, sås ka li skönt att sova, ska lägga mig tidigt idag, ha träning imorgon, så vi hörs, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0