Inlägg nummer 100 .

Heej .

Nu var det längesen jag hörde av mig igen, ber så mycket om ursäkt. Men helgen har varit riktigt hektisk och jag har faktiskt inte hunnit. Åh nu är jag tillbaka med en massa spännande att berätta.

För det första måste jag ju bara berätta att detta är mitt 100 inlägg, så det får väl bli något alldeles speciellt. Helgen har varit följande:

Fredag:

Började med att jag vaknade av att min lilla ängel Linn ringde och väckte mig vid sådär halv 8 lr nått. Sen var det full fart som vanligt när man umgås med henne, åh de tycker vi om. Jag gick till och med frukosten serverad, det är inte varje dag kan jag lova. Därefter skola, med svenskaprov i slutet av dagen. Gick väl sådär! Därefter upp till tipshallen, där första fotbollsträningen med sanda skulle hållas. Men eftersom inte vårt lag hade hunnit lägga in mattan dagen innan p.g.a. strul så fick vi ägna 45 minuter på att lägga in en bit. Åh det blev inte ens färdigt, otroligt vilken tid de tar. Resten av träningen gick skit, ofokuserat och absolut inte roligt. Sen var de snabba ryck hem, skulle ju packa och ut och äta med laget på Pallas Athena på kvällen. Andreas och jag tog buss 13 hem, längesen jag skrattat så mycket som då. Vi åkte med en helkonstig chaufför som körde med dörrarna öppna och grejer, han hade nog inte alla hemma, haha! Men de hade vi roligt åt iaf. Väl hemma slängde jag ner vad jag behövde hem eftersom jag skulle åka hem efter avslutningsmiddagen, åh fräschade upp mig lite,  sen drog jag till joss-älsklingen. Hon var självklart inte klar, (som vanligt) så jag och Isak (josses lillebror) satt och lekte lite med kameran.

  
 

Sen bar de av mot Pallas Athena. Åh bilderna får väl beskriva kvällen:


 
Kvällens outfit                                      Alexandra Haidari
 
Libb och Joss                                     Alexandra och Mathilda
 
Tränare "Pelle"                                      Jag (vet inte vad jag gör)
 
Lite av andra bordet                                 Magdansös som underhöll
 

Därefter kom pappa och hämtade mig och vi åkte raka vägen hem till lilla Ödeshög som jag inte besökt på flera veckor nu. Skönt att få komma hem och träffa familjen lite. Men det blev inte lång tid, vi var väl hemma runt elva och jag skulle upp och jobba hl. 6 dagen efter så jag gick och lade mig fort därefter.

Lördag:

Vaknade av väckarklockan! Usch, riktigt trött var jag. Men de var ju bara att ta tag i livet och göra sig i ordning. Jag skulle vara själv på jobbet, men det gick faktiskt riktigt bra, allt flöt på och stängningen gick också förvånansvärt fort. Jag var hemma runt tre-fyra nått sånt. Åh vilade en stund, sen in i duschen och göra sig i ordning igen, Då var det fest på gång. Lr fest och fest, men släkten skulle komma och fira mig lite.  Åh kvällen var trevlig, tyvärr inga kort från kvällen mer än några av de paket som jag fick. Men det blev en lyckad kväll med god mat. Roligt att vi alla kunde vara samlade.

Söndag:

Mamma väckte mig och familjen åt frulle tillsammans, sen var de att börja packa igen och iväg till kusinerna. Vi skulle nämligen åka till morbror Peter i Borås allihopa. Det är såhär att han och hans flickvän tyvärr inte ska vara med oss på jul p.g.a. att de åker utomlands (Hawaii) i 3,5 veckor. Så då skulle vi käka lite ihop och umgås innan de åker. Så där var vi två släkter och hade trevligt, behöver nog inte säga mer, korten får förklara.

 
Mat                                                   Henrik och Daniel
 
Middagen (julbord)
 
Henrik och jag                               Peter och Linda


Sen åkte vi hem till Huskvarna och nu är jag här, helt slut! Åh en massa glosor och lappbrapport som jag måste fixa innan man kan börja slappna av. Sååå jaa, helgen har varit hektisk men riktigt rolig också!

 

Puss på er // Lina


Kommentarer
Postat av: Josse

Hahaha:P fullt upp som vanligt xD hoppas nästa helg blir minst lika kul;D thihi <3

2008-12-07 @ 22:16:50
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Linn

fullsmockad helg, som det ska va :D men nästa ska den va lit emer med mig hoppas jag :)

2008-12-08 @ 13:56:17
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0