Grattis Britney .

Yes, idag fyller Britney Spears 27 år, åh jag vill faktiskt önska henne ett grattis.
Hon var en av mina största idoler när jag var riktigt liten, tyvärr är jag väl inte så fäst vid henne längre. Åh mycket utav det beror väl på alla dessa skandaler som hon har råkat ut för.

Men jag vill endå ge henne en eloge, hon har kämpat sig tillbaka och ska faktiskt ha ett program på tv 4 på lördag kväll som iaf jag ska titta på om jag har tid, där hon reder ut och förklarar allt som hänt och hur hon idag inte kan fatta hur hon kunde göra alla dessa konstiga saker. spännande!

Iaf en än gång grattis brittney, här är också en av hennes nya låtar




BritneySpears - Out from under

Kommentarer
Postat av: Josse

Snöggo, det är du som kommer bli skylgdig mej pengar:P mitt nya namn får bli, Josefine Fail Taco Rydén <3

2008-12-02 @ 21:07:02
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0