Dagen efter julafton.

Förlåtförlåt.
Jag har inte hunnit uppdatera, men nu är jag tillbaka. Åh jag vill börja med att önska alla en riktigt GOD JUL!



Åh, visst är de härligt, det har ju till och med kommit lite snö, så nu känner jag verkligen att julen är här. Igår blev det en riktigt lyckad dag, som började med julfrukost med hela familjen, därefter duschen och fräscha lite. Sen satte vi oss vid granen och fick öppna lite morgonklappar. Där jag fick en röd body och en tidning. Så de fick bli den, min höga kjol och väst till dagen. Vi fick stressa som vanligt, göra sig iordning på en kvart och fixa de sista julklapparna och rimmen o.s.v. Sedan for vi vidare till Janneberg (kusinerna) där släkten hade samlats. Då blev de ett flera meter långt julbord till en början, att man alltid äter så mycket. Därefter såklart kalleAnka åh lite vila. Sedan fick vi åka iväg till OK Q8 och fixa de sista juklppparna som vi såklart hade glömt. Vi satte också ett ljus på Magnus grav och önskade honom en god jul! (vi saknar dig)

Sen var de julklappsutdelning, åhh de är ju de bästa med allt, inte sant?
Det började långsamt åh vi såg en efter en öppna sina paket. Hur mysigt som helst. Därefter följde julklappsleken, där man köpte ett paket och sedan ska alla andra få gissa och ställa ja och nej frågor. KUL!

Kvällen avslutades med god gröt såklart och sedan plats i soffan framför
"TOMTEN ÄR FAR TILL ALLA BARNEN"
haha, den skulle man kunna se hur många ggr som helst, men den är ju lite tragisk. ajja!

Så såg iaf, min jul ut. åh den var riktigt lyckad. Hoppas eran har varit precis lika bra,
GOD JUL // lina



lite bilder kommer här:


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0