match .

hallojsan!

match idag, vapenvallen.. nähej du! där kan man nog bada skulle jag tro, så som de regnar hela jävla tiden! ursäkta men blir lite småtrött på de nu faktiskt! Så det blev zinken, konstgräs mitt i sommaren känns inte helt rätt men så kan de vara! uppvärmning i ösregn det är fint, tacka den svenska sommaren för de! iaf vad jag vill komma fram till är att när vi spelat i jaa, vad kan de ha varit 20 minuter så var zinken inte konstgräsplan längre utan en enda stor vattenpöl som vi sprang på.. Åh bollen, tror ni den rullade, nejdå.. den stannade såklart hela tiden, helt otroligt! aldrig varit med om något liknande..  så det blev kamp fotboll till slut. gick ju inte att spela.. men som tur var blev det vinst med 1-0.. extra skönt med vinst i en sån här match! tyvärr inga bilder på eländet! 
nu är jag trött så de blir nog sova lite, åh i morgon blir de upp och jobba .
åh förresten jag har blånagel igeeeeeeeeeeeeen...skit! 

pussspusss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0